octagon logo mobile

Aerobik

aerobic

Aerobik predstavlja vid treninga gde se pokreti konstantno ponavljaju tako da ih je lako savladati. Intenzitet se tokom treninga menja, na pocetku je visok da bi se na kraju smanjio. Aerobikom se povecava kardio izdržljivost, popravlja se disanje, i fleksibilnost tela i mišica. Grupa prati i pokrete trenera tako da trening mogu pratiti vežbači različitog nivoa kondicije. Aerobik je fokusiran na nožne, ručne i grudne mišićne grupe. Redovnim treniranjem stičete kondiciju i sa svakim narednim treningom vežbanje je sve lakše. Osnovna karakteristika aerobika je umeren intezitet rada i veliki obim vežbanja. Vežbanjem i kombinovanjem svih vrsta aerobika postiže se prvenstveno uspešan razvoj funkcionalnih sposobnosti, kardiovaskularnog i respiratornog sistema . Redukuje se potkožno masno tkivo, oblikuju se mišicne grupe na telu u harmoničnu celinu.

Aerobik vam omogućava sledeće:

– kondiciju
– redukciju telesne težine
– izdržljivost
– fleksibilnost
– snagu

Pored standardnog aerobik treninga koji praktikuje vecina postoje i :

LOW IMPACT – jedna noga je uvek u kontaktu sa podlogom, parketom.
HIGH IMPACT – uključuje trčanje, skakanje itd.
SLIDE – stimulacija klizanja, skijanja itd.
STEP – vežbanje pomoću platforme.

 

facebook youtube instagram

 fitpass

Član FitPass asocijacije

Login Form