octagon logo mobile

  • Akcija
    Akcija
  • Uvek uz Vas
    Uvek uz Vas

    Pod budnim okom naših profesionalnih i stručnih trenera vrlo brzo ćete postići zavidnu kondiciju i zategnuti Vaše telo.

  • Sprave
    Sprave

    Preko 80 sprava za vežbanje renomiranih proizvođača, 30 radnih mesta za kardio program i mnogo toga još . . . 

  • O nama
    O nama

    Dobrodošli u Fitness Centar Octagon, najsavremenije sprave na preko 1100m2, " Dođite da treniramo zajedno !!! "

Vesti

Vođeni Treninzi

Opširnije... Vođeni treninzi su idealni za sve one koji žele da u najkraćem mogućem roku dostignu zavidnu formu i rezultate. Ova vrsta treninga sa personalnim trenerom je namenjena kako iskusnijim vežbačima tako i samim početnicima.


Personalni trener je stručno lice koje će u svakom trenutku biti uz Vas kako bi Vas motivisao i ispratio pravilnost izvođenja vežbi.
Naši personalni treneri su fleksibilni što se tiče vremena održavanja treninga tako da u dogovoru sa njima možete menjati termin održavanja treninga po potrebi.
Iznesite treneru vaše želje i ciljeve koje želite da postignete vežbanjem i on će uraditi sve kako bi ste taj cilj ispunili. Grupe su od 3 pa do maksimalno 7 vežbača.


Niste sigurni da li je ovo prava vrsta treninga za Vas, dođite na probni trening i proverite. Prvi trening je besplatan. U svakom slučaju možete svratiti do naših prostorija i detaljno se informisati.

''Dođite da treniramo zajedno''

 

Les Mills

Opširnije...U ovom trenutku, nekoliko hiljada ljudi širom sveta uživa u Les Mills programima. Tako je, svake minute, svakoga dana – od Afrike do Australije. Iz baze koje se nalazi na Novom Zelandu, Les Mills na svaka 3 meseca obnavlja svoje programe novim koreografijama, muzikom i edukacijom instruktora i tako stvara iskustvo vežbanja poznato i obožavano širom sveta. Uz Les Mills ne vežbate samo, već se pridružujete nečemu velikom, većem od Vas samih. Zaljubljujete se u fitnes i menjate svoj život.
„Znojićete se, vikati, možda nas i psovati, ali ćete čas napustiti ushićeni. A sutra ćete se vratiti i sve to raditi ponovo.“
Iza fantastične Les Mills ideje i kulture stoje ljudi sa identičnim ciljem – da svet učine zdravijim i lepšim – fit mestom. Ti ljudi su hrabri, motivisani i veoma entuzijastični po pitanju budućnosti fitnesa. I šta god da rade – uvek je to jedan čas koji je isti, svuda, u celom svetu, i uvek je to neumorna i odlučna borba protiv gojaznosti, i tromog načina života. Dođite do nas i odaberite jedan od više Les Mills programa.

Zumba

Opširnije...

Zumba je program za vežbanje koji je stvorio kolumbijski plesač, biciklista i koreograf Alberto Perez tokom 90-ih godina. Zumba podrazumeva plesne i aerobne pokrete koji se izvode uz energičnu muziku. Koreografija uključuje hip-hop, sambu, salsu, mambo i marengo. Oko 15 miliona ljudi uzima nedeljne časove zumbe na preko 200.000 lokacija u 180 zemalja. Čas zumbe obično traje oko sat vremena i podučavaju ih instruktori licencirani od strane Zumba Fitness-a. Postoji više vrsta zumba programa. Na jednom času zumbe  osoba sagori od 500-1000 kalorija u zavisnosti od toga koliko truda uloži tokom samog treninga. Preporučuje se osobama koje vole da treniraju u grupi i uz muziku, imaju višak kilograma i hoće da povećaju tonus mišiča kao i osobama koje žele dinamičan ujedno i zabavan trening.

Kick Box

Opširnije...

Kick-box je borilački sport nastao u SAD, mada ima indicija da je možda nastao u Japanu na osnovama boksa, karatea, tekvondoa, kung fua i drugih više ili manje poznatih borilačkih sportova. Gard je preuzet iz boksa, dupli tekung. Ručne tehnike su iz boksa, jer su najefikasnije, nožne se već nešto razlikuju od škole do škole, mada najbolje prolaze udarci iz savatea, jer su nožni udarci u tom sportu dovedeni gotovo do savršenstva. Jedno pravilo prilikom udaranja nogom, jeste da peta tvoje stajaće noge gleda u protivnika, jer tada ne udarate samo nogom nego i čitavim telom. Inače narod je u velikoj zabludi kada se čak boji da trenira kik-boks, jer misli da su tamo sve same siledžije, a u većini slučajeva nije tako. Druga zabluda je da nije za žene, što je isto tako pogrešno. Inače veoma dobar sport koji razvija i telo i duh, uglavnom su borci dosta opušteni i prilično mentalno jaki, a sa tom snagom ide i fizička.

Multifunkcionalni trening

Opširnije...Multifunkcionalni trening, trening velikog intenziteta. Sala izdvojena samo za ovu vrstu treninga sa svim potrebnim spravama za uspešno sprovođenje ovakve vrste treninga.

Teretana

Opširnije...U našem Fitness Centru imate mogućnost da sami organizujete i osmislite sebi trening prema svojim željama i ambicijama uz pomoć velikog broja vrhunskih sprava renomiranih proizvođača. Veliki broj sprava koje su Vam na raspolaganju omogućavaju Vam nesmetan trening baš onako kako ste ga zamislili.

Power plate

Opširnije...

Power Plate je sprava za vežbanje vrhunskog kvaliteta, koja radi na principu trosmernih vibracija idealno prilagođenih ljudskom telu. Na Power Plate spravi se izvode vežbe poput sklekova, trbušnjaka, čučnjeva i iskoraka, kao i vežbe sa laganim tegovima, medicinkama i fitbolom, koje ste i radili do sada. Razlika prilikom izvođenja ovih vežbi na platformi koja vibrira u odnosu na čvrsto tlo je u velikom broju refleksnih kontrakcija mišića kao reakcije na vibraciju. Upravo ovako veliki broj kontrakcija čini trening vrlo intenzivnim, i vežbanje od trideset minuta na Power Plate spravi zamenjuje sat i po standardnog vežbanja sa tegovima u teretani. Umesto da dodajemo jos težine i tako dodatno opteretimo tetive, zglobove, i ligamente jednostavnim povećanjem broja vibracija dobijamo mnogo bolji efekat a pri tom je opterećenje na ligamente, zglobove i tetive minimalno.

Trening na POWER PLATE idealan je za:
- sportiste
- osobe sa oslabljenim kostima
- žene nakon porođaja
- prezauzete ljude
- osobe sa viškom kilograma i celulitom ...

Prednosti vežbanja na POWER PLATE:
- manje opterećenje zglobova
- poboljšanje cirkulacije
- mnogo brži dolazak u formu
- enormna ušteda vremena ...

 

Body pump

Opširnije...

BODYPUMP je trening sa šipkom i tegovima koji oblikuje i jača telo. Trenutno se sprovodi u više od 13 000 klubova širom sveta. Ovo je trening sa opterećenjem i stoga je idealan za sve one koji svom uobičajenom aerobnom treningu žele da dodaju i trening snage. Kombinacija sjajne muzike, neuobičajene koreografije i inspirativnih instruktora motiviše vežbače do poslednjeg minuta treninga.

BODYPUMP je jedinstvena formula kojom ćete oblikovati figuru i izgubiti višak masnoće, a ujedno ojačati telo i samopouzdanje podići na viši nivo.

Kjučna stvar BODYPUMP-a je efekat ponavljanja koji brzo omogućuje transformaciju tela. Ovde imamo male do srednje težine, i veliki broj ponavljanja. Toliko je jednostavno, i u tome i jeste čar efekta ponavljanja. Tokom tipičnog BODYPUMP časa imaćete 800 ponavljanja za 55 minuta! U poređenju sa standardnim treningom u teretani, to je 4 puta više nego što prosečna osoba može postići sama.

BODYPUMP koristi efekat ponavljanja kako bi vam priuštio izvajana ramena, definisane bicepse i tricepse, snažne i vitke noge, snažnu zadnjicu i stabilna leđa. Koreografija je specifična za svaku od oblasti tako da topite više masti, sagorevate kalorije i bivate snažniji bez prenaglašenog povećanja volumena mišica.To znači da dobijate izdužene mišiće i zategnutu, snažnu muskulaturu, i to za kratko vreme! Kao i svi drugi Les Mills programi, i BODYPUMP se obnavlja na svaka tri meseca, novom muzikom i novim koreografijama.


BENEFITI:
Uvećanje snage i opšte kondicije, oblikovanje mišica, uvećanje samopouzdanja
INTENZITET:
Umeren do visok
UTROŠAK KALORIJA:
U proseku 560 kalorija

 

Cardio kick box

Opširnije...Cardio kik box je trening visokog intenziteta gde se deo izvodi na džakovima za boks a deo na parteru. Ovakva vrsta treninga kombinuje udarce iz više različitih borilačkih veština, najviše iz boksa i kik boksa, koriste se ručne i nožne tehnike na džaku. Poboljšava snagu, izdržljivost i ravnotežu, sagoreva masti, poboljšava koordinaciju i oslobađa od stresa. Popravite samopouzdanje i izgradite liniju kakvu želite!

 

Yoga

Opširnije...Joga nas oslobađa stresa, uči nas da pravilno dišemo, podstiče cirkulaciju, jača imunološki sistem smanjuje simptome anksioznosti i deprimiranosti. Pruža nam gipko telo, veću pokretljivost, usklađenost pokreta i veću pokretljivost zglobova. Podstiče zdrav način života i pomaže u sticanju zdravih navika i samopouzdanja. Jačanje tela, oslobađanje od stresa,smanjenje telesne težine, poboljšanje cirkulacije.

 

Pilates

Opširnije...

U poslednje vreme jedan od najpopularnijih vidova rekreacije kako kod nas tako i u svetu je pilates. Razlog tome je što vežbanje pilatesa osim fizičke aktivnosti, telu daje i neophodno opuštanje i uspostavlja ravnotežu. Tvorac pilatesa je Jozef Pilates. Vežbajuci pilates možete promeniti svoj izgled i izdržljivost svog tela. On formira telo na jedan potpuno drugačiji način bez agresivnih i napornih vežbi, aktivirajući sve grupe mišića. Sastoji se iz laganih i opuštajućih pokreta koji telo dovode u stanje balansa. Pilates vežbe podstiču gipkost i izdržljivost kako mišića tako i celokupnog tela, a akcenat je na mišićima abdomena, ruku i ramenog pojasa, kao i leđa, sve ono što je bitno za pravilno držanje tela poboljšava opštu kondiciju i zdravlje razvija i jača srčani mišić gradi izdužene mišiće i fleksibilne zglobove poboljšava držanje tela poboljšava pokretljivost čitavog tela poboljšava povezanost uma i tela jača zglobove i celu muskulaturu smatra se jednim od najsigurnijih načina vežbanja čini da se istovremeno osećate opušteno, snažno i raspoloženo. Pilates je idealan za one koji ne vole da skaču ili trče, a koji žele kondiciju i pokretljivost čitavog tela.

 

Aerobik

Opširnije...

Aerobik predstavlja vid treninga gde se pokreti konstantno ponavljaju tako da ih je lako savladati. Intenzitet se tokom treninga menja, na pocetku je visok da bi se na kraju smanjio. Aerobikom se povecava kardio izdržljivost, popravlja se disanje, i fleksibilnost tela i mišica. Grupa prati i pokrete trenera tako da trening mogu pratiti vežbači različitog nivoa kondicije. Aerobik je fokusiran na nožne, ručne i grudne mišićne grupe. Redovnim treniranjem stičete kondiciju i sa svakim narednim treningom vežbanje je sve lakše. Osnovna karakteristika aerobika je umeren intezitet rada i veliki obim vežbanja. Vežbanjem i kombinovanjem svih vrsta aerobika postiže se prvenstveno uspešan razvoj funkcionalnih sposobnosti, kardiovaskularnog i respiratornog sistema . Redukuje se potkožno masno tkivo, oblikuju se mišicne grupe na telu u harmoničnu celinu.

Aerobik vam omogućava sledeće:

– kondiciju
– redukciju telesne težine
– izdržljivost
– fleksibilnost
– snagu

Pored standardnog aerobik treninga koji praktikuje vecina postoje i :

LOW IMPACT – jedna noga je uvek u kontaktu sa podlogom, parketom.
HIGH IMPACT – uključuje trčanje, skakanje itd.
SLIDE – stimulacija klizanja, skijanja itd.
STEP – vežbanje pomoću platforme.

 

Individualni trening

Opširnije...Ukoliko ste se odlučili da radite na poboljšanju svojih fizičkih sposobnosti ili na promeni sopstvenog izgleda i lepoti, najbolje bi bilo da svoje vreme iskoristite na optimalan nacin. Preporučujemo Vam trening, osmišljen prema Vašim potrebama i sposobnostima, uz stalno prisustvo stručnog lica(personalni trener) koje vodi računa o Vašem treningu, motiviše Vas, daje Vam podršku i sve u cilju  ispunjenja Vaših ciljeva. U tu svrhu nudimo Vam opciju u kojoj vežbate u paru sa nekim vežbačem, ali i opciju pri kojoj ćete vežbati sami sa svojim personalnim trenerom.
Trener je osoba koja će vam pomoći da na najefikasniji način iskoristite vreme za vežbanje, ali i da održite visok nivo lične motivacije tokom treninga. Bez obzira na vaše ranije iskustvo u vežbanju, trener ima zadatak da Vas sigurno sprovede kroz sve elemente vežbanja unutar pojedinačno planiranih vežbi.

 

Cardio Program

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/slike/sprave/DSC_2462.jpg'
There was a problem loading image 'images/slike/sprave/DSC_2462.jpg'

Opširnije...

"Kardio trening" u fitness svetu poznat kao kardio-vaskularne aktivnosti, je jedan od najvažnijih tipova fizičkih aktivnosti za održavanje zdravlja. Centar za kontrolu bolesti i Američki koledz za sportsku medicinu preporučuju ovakav vid aktivnosti u trajanju od najmanje 30 minuta dnevno. Postoje razne vrste kardio treninga koje možete kombinovati kako bi ste izvukli najviše koristi iz njih. Prema Američkom koledzu za sportsku medicinu, kardio ili kardio-vaskularne vežbe su sve one vežbe koje povećavaju puls i disanje, dok se koriste velike mišićne grupe. Kardio poboljšava funkciju rada srca, pluća i celokupnog kardio-vaskularnog sistema. Najpopularnije kardio vežbe su trčanje, vožnja bicikla, preskakanje konopca i razne vrste aerobnih vežbi  određenog intenziteta. Pre početka prelaska na režim kardio treninga obavezno se konsultovati sa lekarom. Kardio vežbe mogu biti veoma stresne  za srce, pluća i kompletan kardio-vaskularni sistem. Nisu sve kardio vežbe adekvatne za svakoga stoga su tu treneri Fitness Centra Octagon da vam pomognu pri odabiru odgovarajućih kardio vežbi shodno vašim mogućnostima i željama.
 
facebook youtube instagram

 fitpass

Član FitPass asocijacije

Login Form